.

Hade lika gärna kunnat göra som jag gjorde igår.
Är så trött !!
Lägger mig i en helt ok tid men kan inte sova . Ligger å lyssnar efter Elif  ,.

Men M skulle iaf iväg på ett snabbt möte å sen skulle vi mötas upp å gå å träna . ! Jag måste göra något .. Få igång kroppen , energin , Kan ju inte direkt knapra koffein tabletter.


Annars händer inte mkt idag . Ta det lungt ..

Imorrn äre däremot Bm . Mäta mage , vikt , prover osv. Nu får ja äntligen prova på sånt man ska få göra i en grav .. Magen e jag mest intresserad utav eftersom man kan uppskatta hur stor bebisen blir efter såna mätningar . =)) ( på ett ungefär )'



Ha en bra dag i snön !


Kommentarer
Postat av: Jennífer

Sv: Så skönt att du inte gått upp så mycket.

Mitt ansikte alltså, vill inte vistas ute. 13 kg har jag redan gått upp. Vi har ju mer än 3 månader kvar liksom - vart kommer det att sluta :´(



Oj, vilken historia - hoppas verkligt att du får en "normal" graviditet denna gång.



Du skriver att du fått foglossning och ju mer du anstränger dig ju mer känns det som barnet ska ut. Hur menar du då? Jag har ju väldigt ont i nedre delen av magen typ/livmodern när jag anstränger mig - liknande känsla?



Va konstigt att vi t.o.m har samma tid till barnmorskan i morgon haha. Hoppas att allt låter bra med hjärtljud osv.

Jag tycker det ska bli intressant & se vad barnmorskan säger om smärtorna jag har.



2011-01-12 @ 10:49:42
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0