Blä

I två dagar nu har jag mått dåligt . Stressad och nere . Först och främst efter hur de såg ut igår efter alla kontroller och sen hade jag ju mötet på ams . Måste byta handläggare där ! Påminn mig om de . :) idag har de vart kalas med en massa spring och jaga med Elif , tur att mehmet var med och tog henne oxå för de gör så mkt ! Nu på kvällen blev de massa stress och annat skit vilket gör att min mage hänger nere vid mina knän och de trycker på , är ömt över magen . Jag vågar helt ärligt snart inte röra mig för att jag är så rädd för en till psykiskt skadad period på sjukhus . Vill gråta varje gång jag tänker på att de kan hända . Att vi kanske måste göra om allting igen . - hur fan orkar man de ? Vet bara inte nu . Har tid igen den 15de som sagt och då kollar dom igen . Förhoppningsvis ser allt bra ut då oxå och att bebis väljer att stanna kvar iaf 4 veckor till . Är rädd för förlossningen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0