2011

Vi har fått vattkoppor här hemma ..
Vilken frid å fröjd trodde jag efter första dagen .
Dagen efter / nu e hon helt prickig och det har börjat klia !

Sover dåligt gör vi allihopa men snart e det över då dom redan börjat torka å vi ka ngå tillbaka till dagis och sova ordentligt hahah ..

Bytte förresten rum på Elif igår . Har ställt in en säng , ställt upp skötbordet och fixat inne i hennes rum . Så fort hon e frisk och sover bättre så ska hon sova där på nätterna . Nu får hon sova där så mkt det går bara . Känns dumt att bråka mer än nödvändigt på nätterna nu när hon är sjuk ..


Var iväg på UL igår med bebis .. Hon har lagt sig i säte ( rumpan neråt ) och min tapp är helt bevarad .
24 veckor ... ska tillbaka om 4 veckor och då ska allt fortfarande se lika bra ut lr hur !? =)

Men det var så skönt å se allt . Dom läkare ja fick träffa tyckte det såg jätte bra ut och han som gjorde UL på mig sa att även han trodde ja skulle lyckas gå över tiden den här gången . Så det hoppas jag verkligen på . Iaf till runt v 35 så e jag nöjd =))


Ska passa på att vila huvudet lite nu när M tog med sig lillfisan ut . Skulle hämta salva till prickarna å gå hem å hälsa på hos farmor lite. =)




Nyår <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0