Ville

Verkligen komma iväg tidigt idag , ner till centrum och handla lite eftersom det kan vara lite svårt med Elif .
Men jag fastnade framför Förlossningskliniken ! .

ÄLSKAR det programmet.
Tittade på det varje dag på Neo . Elif fick alltid mat innan och sen hade ja henne på mitt bröst och låg å kikade . Skrattade å njöt utav att veta att dom gick igenom den smärtan ja precis gjort haha . Grät en del å sköterskorna tyckte man var lite knäpp när dom kom in å ville prata lite =)

Idag grät jag oxå ..bebisarna bara ploppade ut och dom var stora , grät sådär mysigt . Få upp bebis på bröstet och bara vara den där första stunden direkt efter .
Pappor som står brevid och hejar , Som kan klippa navelsträngen och bara mysa efteråt .

Mehmet var med under hela tiden med Elif . Men ja fick inte upp henne på bröstet , han fick inte klippa någon navelsträng eftersom dom var tvungna att få iväg henne FORT! .
Men han fick följa med och se vad dom gjorde för att stabilisera henne , Han fick sitta med henne under den första timmen uppe på IVA (intensiven) . Den stunden saknar jag !
Är glad att han iaf fick den .. Att han fick uppleva saker efteråt istället för det här med att få bebis direkt efter.
Hålla handen genom kuvös hålet och bara se att hon lever och mår bra gör mkt ! .


På torsdag går jag in i v 29 ... 28+0 .
Så har 8 dagar kvar tills vi är där ! .
Sen ALLT precis ALLT efter det är perfekt !

Satsar först och främst på att hålla mig till mitt andra besök hos Spec Mödra om ca 4 veckor .
Och sen under mars vet man aldrig.

Men igår var en dålig dag och Lo Kära vän fick höra det haha .
Idag är en mkt bättre dag då ja kan se framemot mkt .
Jag vet vad som väntar - ett helvete med smärta men även en helt underbar upplevelse.



Ska fixa med tvätten nu . Ta lite lunch ringa spec mödra angående sjukskrivning och sen gå å hämta mitt stora hjärta .
Får ta en mys stund nere i centrum tillsammans .
Mysigare med sällskap ! =)




Kommentarer
Postat av: Lo

Hej vännen... Ville bara skicka en liten kram :)

Kika också på det programmet när vi låg på Neo!



Tack för snacket igår, det hjälper oss båda!

Kramis Lo

2011-02-01 @ 15:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0