tröttsamma människa !!

Gnäll å gnäll !

Min annars så fina snälla tjej har blivit ett trotsmonster tror jag .
Allt är gnäll och fel !
Så fort man säger något gör hon tvärtemot .
Ibland känns hon inte ens glad . =(
Vill göra allt för min tjej men det går inte .
Är trött å fet  och hon vill springa marathon !

Vill hålla henne glad men hon sänker sig själv genom att gnälla för ALLT
Får hoppas på en bättre period snart.





Sen ska fan inte ja behöva ta ansvar för en vuxen människa ..
Börjar tröttna på det här .
Det är jämt verkligen JÄMT något å till slut tröttnar man ..
Jag ger iaf upp - för det tar på mina krafter det här . .





Mitt glada lilla monster =)


Kommentarer
Postat av: Noe

Ja det finns säkert en del tips på hur man ska göra, finns ju mer på www.alopeci.se

Har kvar 28 dagar nu:)

Hoppas du får en trevlig och lugn söndag!

2011-02-27 @ 08:39:39
URL: http://www.metrobloggen.se/holanena
Postat av: Jennifer

Så söt hon är - liknar dig!

2011-02-28 @ 18:30:30
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0