skit å tråkigt..

igår var en skit dag ...


började min dag idag med en underbar liten tjej på morgonen , precis som igår . glad å pussas å kramas .
D e tur att jag har mitt lilla monster ! min enda riktiga kärlek ! ...
Åkte iväg till barnmorskan där allting såg jätte bra ut .
bebis låter bra , alla prover ser bra ut förutom just blodet.. Så mera järn men d e en småsak ! .
ska iväg å hämta lillfisen snart å sen iväg till spec för att mäta tapp å titta på bebis .
får hoppas det ser bra ut så ja slipper ha den stressen på hjärnan oxå .
det räcker med det som redan är . ;)


mera snö .. NICE!



tråkigt inlägg men har inte så mkt att säga egentligen ..
ska börja fixa å sen röra på mig .. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0