Sjukstuga ...

Elif har fått sova med oss inatt.. sov 12 timmar utan att knappt vakna . !
Vaknade 8imorse å börja gunga på mig - Mama mama mama ... Jag vände mig om å lät mehmet gå upp haha .

Nu e iaf ja å elif uppe .. Hon tittar på Musses klubbhus varvat med manny som hon älskar och ja funderar på vad ja ska göra..
Behöver lägga in tvätt , hänga en annan , fixa disken samt plocka lite annat .
Tar jag det jätte lungt går nog allt bra ..
Får be mehmet om hjälp senare.


Hade även tänkt ta mig till lidl - prova deras propplösare för avlopp - men hittade endast 19kr på mitt konto just nu så tar det en annan dag .. =P



duuuuuuuuuuuuuuuu tingeeeeeeeeest ! miska muska muskelredskap .. fastnar på hjärnan dom här sångerna !



hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0