SÅ besviken

enligt MIG gick det inge bra idag .
Läkaren är ju alltid positiv in i det sista så henne kan ja ju förstå men iaf .
har kortast ner 1 jävla cm på 2 veckor !!!!
sist var det typ 6 mm på 4 veckor !
d e stor skillnad och ja räknade hemma själv förut att om det fortsatte med 6 mm varje månad skulle ja klara mig ett bra tag !
men är det så att ja kortats ner 1 cm till till om ca 2 veckor när jag ska tillbaka så kan ja ju glömma att få se mitt lilla hjärtat på dagarna .
förstår ni hur det sved när hon sa att man då får börja diskutera om ja ska läggas in lr liknande ..

ja kommer inte klara det ! - börjar gråta nu bara ja tänker å skriver om det.

skulle så jätte gärna vilja kalla in hjälp men ja pallar inte ha folk här hela tiden heller ..
vet inte riktigt hur vi ska göra .. Allt jag vet är att Mehmet måste börja göra mera . jag måste sluta lyfta och vara ute så jävla mkt hela tiden .
helt enkelt börja se mig själv med ett mindre handikapp .

Får jag sammandragningar på det här som e som värkar så självklart måste ja åka in - men vill iaf lyckas hålla kvar bebis dom här 2 veckorna som e kvar tills ja ska dit nästa gång .
å sen gärna iaf 1 -2 v till . Då ligger jag runt v 34-35 .
Det är lungt.. Är bebis lika stark som Elif blir det nog bara några dagar på neo för att se så allting ser bra ut å sen får ja åka hem .
Har ja bebis klar då blir det nog inte lika jobbigt - men att behöva bli inlagd och veta att Elif är hemma här själv med sin pappa å alla runt omkring gör att mitt hjörta går i tusen bitar .. Hon tillhör mig ! haha men d em in lilla bebis , jag som ska ha henne ... Fy faaaaan för det


är jävligt besviken på mig själv iaf !
ja vet att ja har en större risk för att föda för tidigt och ändå springer jag runt å spelar som att allt alltid är bra !
kan inte fortsätta såhär ..

Nu blire dagis å sen vila endast. kanske iväg på något men inte mkt !!


ska börja fixa med middagen till Elif nu . Gråta lite mera =P


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men gumman, jag förstår inget - vad är det som kortats ner, jag förstår ingenting hur måga gånger jag än läser meningen haha.



Låter ialf inte alls bra - hoppas verkligen att du får behålla bebisen MINST 6 veckor till.

Hoppas, hoppas!



KRAM!

2011-02-15 @ 17:37:38
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0