Love

Haha vet ni Vad jag älskar på kvällarna . Kommer väl låta lite dumt nu men skit samma . . . Älskar att lägga mig innan mehmet . För då får jag sova de där lilla extra som jag behöver - han tar Elif om hon börjar låta osv . De är så skönt ! Sover ju allra helst med honom , men ni hajar . ;) . . . En annan grej som är så jävla störd . När mehmet ber mig att inte resa på mig för att han vet hur jävla ont jag har . Att han fixar istället - och kvinnan på ams inte ser eller kan förstå sånt . Blir så irriterad . Min läkare är iaf inte inne den här veckan så får jag svar ifrån jobbet jag sökt ringer jag min bm och ber henne fixa sjuk grejen istället . Klarar knappt gå till dagis som ligger 2 min bort . Men jobba då ! Rövhål !! Nu sova ! God natt

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad är det du inte klarar av - har du foglossning? Tycker synd om oss haha.



Nu har du väll passerat den magiska veckan??



Och självklart förstår jag att du vill sova före Mehmet hahaha.



Usch ja, familjeliv - är där ibland om jag har lust men vissa har sådana dumma frågor att man vill strypa dom, typ min hund/bebis håller på att dö - vad ska jag göra - RING AKUTEN!!!!!!!

Eller när de diskuterar white trash - de är man om barnen har fått vissa namn, eller om man bor i radhus hahaha. Come on!

2011-02-02 @ 10:24:26
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0