Latmask tråkmåns..

Jobbig helg med fullt upp dygnet runt ..
Men inget lite vila kan göra bättre.

Tyvärr så har Elif lyckats bli sjuk så hon är hemme idag oxå . Imorrn ere bvc så hon får vara hemma då med .
Tur att M är hemma så han orkar sysselsätta henne hela tiden haha .. =)


Annars händer inte mkt .. Sitter å tar det lungt.. Tråk på tv å städa kan man ju inte göra hela tiden för att ha något att göra själv =P

Hoppas ni har roligare iaf =)


Själv ska ja lägga mig på soffan å njuta av lugnet . =)


Kommentarer
Postat av: Noe

Hej,

Ja, jag fick en alopecia areata fläck, stor som en femkrona om än inte lite större. Men håret är tillbaka och har blivit ganska långt. Ja det kanske var stress som utlöste det, förmodligen. Men det är en autoimmun sjukdom och forskarna vet ännu inte varför vissa får det. Så jag är förberedd att det kanske kommer nu efter förlossningen också.

Upptäckte fläcken i april förra året, vet dock inte hur länge jag har haft den, men kan tänka mig från februari förra året då jag även fick magkatarr, då det var stressigt på jobbet som nu ungefär. Men i juli förra året började håret komma helt tillbaka, så nu syns inte fläcken, endast att håret är lite kortare just där. Skräcken var väl det att en del börjar få fläckvist och sedan får de alopecia universalis där de tappar allt. Just okunskapen att inte veta vad som händer var läskigast tycker jag.

2011-02-21 @ 21:37:16
URL: http://www.metrobloggen.se/holanena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0