Längtan .

Många ggr om dagen kan ja få en sån där flashback från alla unga å dumma dagar .
Att vi lyckades göra så mkt !! Tror jag och mina nära vänner skrattade och drev oss igenom ett par typ 3 år tillsammans .
Vi gjorde vad som föll oss in och sket i resten .Vad folk tyckte tänkte och körde alltid full fart framåt .

Såna där dagar kan ja sakna .
När livet egentligen inte hade någon mening . Man bara gjorde och sen vad som hände efter hade egentligen ingen betydelse .

Fast det ja egentligen saknar och längtar efter är den där vänskapen man delade .

På kort tid fick man växa upp fort !
26 år - Gift lägenhet och barn nr 2 påväg. .. Många dagar vill ja bara gömma mig under täcket och försvinna .
Det blir mkt ibland och den här vardagen var verkligen ingenting jag såg framför mig när man var yngre.

Jag ville SÅ mkt men jag valde det här . Absolut inget jag ångra - dont get me wrong .
Men tänk om man hunnit göra allt det där man verkligen ville innan man skaffade barn och gifte sig .
( ja jag vet att man lika gärna kan göra det med sin familj men snackar om annat )

När jag var yngre drömde ja om att åka utomlands och få jobba som aupair , reseledare . Få vara borta ett par månader per år .. Komma till SVERIGE och bara hälsa på för att dra vidare .
(d e problemet med barn - du kan inte göra det! )


Jag är mer än nöjd med min tillvaro .
Jag har en helt underbar man som från ingenstans visar upp sidor som får mig att bara älska mer ! .  I höst har vi vart tillsammans i 8 år !!! -
Min lilla tjej som ger mig en sån stor glädje utav livet . Den där kärleken man känner är inte nådig ! . Att döda för är ett milt uttryck . =)
Bebis som kommer .  <3


Jag kan tycka att jag borde ångra mer ja gjort tidigare i livet - men när man sitter där och snackar minnen och skrattar åt det precis som man gjorde så känns det som att utan det hade jag inte vart den ja är idag ! .

Vissa saker kan jag absolut ångra ! - Men allt känns inte så dumt ! Det känns bara som ett skämt .
Jag hoppas mina tjejer får uppleva lika mkt glädje i sin uppväxt med kompisar , skola och annat VIKTIGT som ja fått .

Att inte behöva se det dåliga ja även fick uppleva .
Att styrkan dom bygger upp i sig själva håller dom på rätt väg med ryggen rak !


Jag saknar .

   



(hade andra bilder men blogg.se verkar inte funka som det ska ! )


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Känner ofta precis som du, saknar den gamla goda tiden, speciellt när man lyssnar på låtar så kommer minnen upp och man blir glad och ibland ledsen för att tiden går så fort.

Nu har jag iofs bott utomlands två gånger men det var två depressions tider jag fick gå igenom då jag inte satte min fot utanför dörren nästan och under den tiden missade jag mycket vilket jag ångrar idag.

Och allt galet man gjort som man kunde ångra då, ångrar jag absolut inte idag, precis som du skrev, det är det som format mig till den person jag är ida - och den person jag är idag - älskar jag (haha).

2011-02-13 @ 17:18:05
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0