Känns väl bättre.

Pratade en del med Lo och hon fick mig att lugna ner mig lite.

Har gått lite i tankarna sen igår om att ja kommer ju ha hunnit gå ett par till veckor när jag ska till spec nästa gång .
Å är inne i v 33 då ..
Alla veckor extra är bra och om det är så att inget har hunnit sätta igång då ska ja faktiskt be dom låta mig gå hemma . ( ifall d blir prat om inläggning)
Allt måste ju inte hända på 1 dag och man kan få mediciner osv även om man är hemma .
Får komma å titta sig lite ibland och sen även har sängläge . ALLT är bättre än sjukhus kan jag tala om .
Att hon höll med mig om detta gjorde mig lite lugnare - Läkarna har ju vart positiva hela tiden så man kan ju hoppas på det bästa .

Efter v 32 så står det även att lungorna börjar bli klara ..
Elif klarade att andas själv i v 29-30 . Och då hade hon ändå bara lägsta nivå med lite extra luft i sin cpap .
Börjar känna mig lite mer lugn .
Får se hur det går .

Ligga på soffan är iaf en sak jag klarar rätt bra =P
Mehmet hjälper till när han får instruktioner och Elif röjer ju på som vanligt jämt å alltid .

Men sånt får man ta .
Kommer bli bra .. det SKA bli bra . =)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det SKA bli bra!

2011-02-17 @ 20:08:46
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0