Idag ..

Tog en sväng på stan med min syster .
Åt lite lunch å kikade.
Vill ha så mkt men med magen stor som ett hus så blir inget fint . Ekonomiskt och bra ! - men tråkigt som fan när allt är likadant på mamaavd.


Nu e vi hemma jag o lillfisan ! Tinar fisk och elif pillar på allt som alltid =)

Ska inte göra mkt . Måste plocka ihop alla bebis kläder jag tvättade igår - Men har faktiskt inte någonstans att göra av dom nu . Väntar tills helgen så ja förhoppnignsvis kan få en byrå av min bror till det . Annars blir det trångt i lådorna hahah


Har ni gjort idag??



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha, sötare/coolare bild får man leta efter.



Varför säger alla det till mig, jag MÅSTE ju verkligen få ordning där hemma. Vi har ju en 3:a och det extra rummet som nu blir bebis rum har vi utan att veta om det använt som förråd - slängt in all skit där så där ser ut som ett bombnedslag, det MÅSTE jag få i ordning.



Vill INTE bli latar, vill INTE bli tyngre!!!!!!



Glukos belastning gör alla i min region iallafall. Det är obligatoriskt i vecka 28 - man dricker nån socker lösning för att ta reda på om man har gravid diabetes.

Får inte ni göra det i stockholms trakten (det var väll där du bodde?)

Får ni ytterligare ett ultraljud i vecka 32? Vi har två obligatorisk ultraljud - första i vecka 18 och sedan i vecka 32. Blir det fler är det antagligen för kurvan kanske inte är som den ska.

2011-02-07 @ 21:39:39
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0