hur svårt var de ? .

Min läkare ringde nyss .
Förklarade att min Handläggare försöker tvinga ut mig på jobb . Springa runt hela jävla sthlm för att gå på vikariejobb .
När du kommer som vikarie till en förskola som saknar personal är allt STRESS! barn överallt , oftast med en energi som saknar ord ! .
Kaos med andra ord.
När du jobbar och väntar på en vikarie förväntar man sig att det kommer in en person med så mkt karaktär att den hjälper till UTAN att man behöver berätta vad den ska göra osv .
Att den kan göra det som behövs . !
Jag hade varken pallat stressen lr kunnat hjälpa dom på det sättet som behövs . Klä på barn , ut å in , fram och tillbaka , upp å ner .. Bära ?! .

Jag kan inte ens min egna dotter hela dagarna ska ja palla 15 barn då ?
Jag kan inte ens gå till hennes dagis som ligger MAX 2 min bort . det tar oss iaf 5-10 min dit på morgonen med värk.!
Läkaren förstod och förstod även att ja är inne i mina veckor nu då jag behöver ta det lungt . Den tiden dår det kan hända när som helst. Har 2 dagar kvar å sen har ja gått förbi "Elif" tiden .
Men sen dá .. Ska jag behöva gå å jobba ihjäl mig , utsätta mitt FRISKA OFÖDDA barn för en stor risk genom att kanske födas förtidigt igen ?!?!
jag gör det inte !!

Fick iaf en sjukskrivning .. Vet inte hur å vad hon skriver nu . Ska dit nästa vecka igen så då får ja veta mera ! .
Fyllt i mina akassa papper så länge iaf å sen får vi se hur d går . Men så länge ska ja iaf ta det lungt.. Stoppa den där handläggares papper å beteende i röven !!


Skönt !
Kan jag andas lite nu .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0