Hehe löjligt

Vart iväg hos sjukgymnaste nu ..

ick lite råd om hur ja ska göra när ja klär på mig , sover , lite övningar för att stabilisera bäckenet osv .

Lite mera i bagaget nu och förhoppningsvis så klarar jag mig ett tag till utan extrema smärtor. Ska iaf ringa läkaren på måndag ! .
Undvika trappor helt - bara att deras ställe ligger brevid mosken i medis och dit upp finns det bara miljoner trappor men d funka =)

Men det bästa på hela dagen är att dom ringde från ett jobb ja sökt nyss hahah .
Min handläggare på ams vill tvinga ut mig i jobb med en sSTOR risk för prematur födsel, foglossning plus att ja inte får lyfta osv .
Dom ville iaf att ja skulle komma dit på intervju på måndag. Dom lär väl garva ihjäl sig när dom ser mig höggravid komma dit å "vilja ha jobbet" .
Förstår inte - Men man måste ju följa regler hahah . =p

Ska byta handläaggare förresten .

Nu ska ja sätta igång en maskin med tvätt å sen gå å hämta mitt lilla hjärta  .
Har jag tid sen så tänkte ja faktiskt sätta mig och skriva ett LÅNGT inlägg.
Ett inlägg med mkt historia och mkt annat skit . Sånt som behövs ta upp då MÅNGA runt omkring är så fulla av skit å bara snackar skit fast dom själva antingen sitter där själv lr har det värre. !



Hoppas ni haft en bra dag

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Alltså jag förstår mig inte på folk - samma sak hände min kompis när hon var gravid. Hon var tvungen att sitta på ams några timmar varje dag och söka jobb trots att hon var HÖG gravid. Minns även att hon berättade hur alla hade skrattat åt henne/situationen när hon dök upp på deras inkallade intervjuer och skickat hem henne direkt haha.



Jag trodde du hade jobb, trodde bara du var sjukskriven.

Vad är det för jobb du ska på, på måndag?



Jag fick det dära bältet av sjukgymnasten, har faktist knappt använt det, känns obekvämt. Fick också övningar, tänkte prova på dom när jag är ledig, är för trött att göra det efter jobb.



Var det nån speciell anledning varför du just valde folksam?



Jag funderarade först på If då vi har huset i samma försäkring - men en arbetskamrat tipsade om trygg hansa, hon har själv två barn och den sista har tydligen haft rätt mycket problem och hon har fått en himla massa pengar utan krångel osv. Det viktigaste är ju att det ska innehålla det mesta.



Hm, vi har haft ett h****te med pojknamn faktist. Flicknamn är mycket lättare.

Han vill självklart ha ett typsikt turkiskt vilket inte jag vill. Men det finns ju vissa namn som både funkar i sverige & turkiet vilket jag tycker är jätte viktigt.

Så där finns ett men jag vill inte skriva det för jag är rädd att JAG ska ångra mig hahaha. Och det är det ENDA jag kan tänka mig som funkar i Turkiet också.

Jobbigt det dära.

Har ni hittat namn?

Eller du är lika löjlig som jag & inte vill skriva det hahaha.



2011-02-03 @ 20:05:49
URL: http://kliingan.blogg.se/
Postat av: Noe

Men du har ju rätt att ta ut föräldrapenning två månader innan beräknad födsel, då slipper du ju vara arbetssökande:) Eller kanske det går med havandeskapspenning (som det hette förr).

2011-02-05 @ 13:40:03
URL: http://www.metrobloggen.se/holanena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0