=)

Efter den dåliga dagen ja hade för någon dag sen så har allt bara rullat på BRA!.

Haft två bra dagar då jag orkat mkt mera än vanligt..
Kanske har med järnet att göra som ja börjat trycka i mig , Eller så har bebis helt enkelt lugnat ner sig .
Läste att från v 32 - 33 så sover bebis 90-95% av tiden .
Det kan jag behöva . !


Fick ett samtal från min BM tidigare idag oxå ..
Hon e bra söt hon !
Med Elif hade ja ingen fast BM , det var nya varje gång ja var där ( dom få ggr ja gick )
Å BM här i solna var så otrevlig när ja var där första gången så ville verkligen inte gå dit .

Den jag har nu är jätte bra ! , Men ska sluta !
Å eftersom ja klagade så mkt i början på allt som hänt tidigare och efter hur det slutade med Elif ville hon ringa och förklara sig och även hjälpa mig att hitta nytt .

Jätte gullig kvinna . Synd bara att det blev som det blev nu ..
Men är glad att ja hunnit komma till henne så mkt . ;)

Får leta mig vidare - om ja nu hinner gå så länge  =))




Tänkte sätta mig å göra en lista på allt som behövs handla nu .
Lättare att bara röja snabbt i affären sen då =) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0