=)

Hmm ..

Sitter och funderar på om ja ska gå och hämta Elif lite tidigare .. Ta oss ner i centrum och handla lite nytt till henne .
Hon har växt ur typ alla byxor i storlek 86 och skulle behöva lite nya tröjor .
Älskar Kappahl och Lindexs utbud med 3för2 .
Helt ok kvalitet med ett bra pris ..
Med tanke på att jag har en 1½ åring som är vildare än the tazmanian devil så går det inte att ha massa fin kläder på henne . ALLT blir förstört iaf  =) .

Men orkar vi ?
Orkar magen? - Bussen går ju .
Måste jag ha med mig en muta då så Elif håller sig lugn ?
Fast det brukar gå bra ..
Är nog mig själv ja tänker på lite nu ... Men skulle vara skönt å komma ut lite .
Imorrn är hon ändå med antingen sin moster som ska ha med henne på kalas Eller så kommer Ceylan å Aliyah hit å leker .
Får se.
Ut å leka får hon göra iaf =))



Fredag idag iaf ! . Fredagsmys med crunchybågar .. God mat och massa mys med lillfis .

Hoppas ni har en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Jela - Mamma till Neo

Mm men thevatten funkar bara för stunden jue :( Nu ere värre än nånsin, jävla skitögon!! :(

2011-02-19 @ 00:27:09
URL: http://jeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0