Dagen till ära ! .

har ja faktiskt inte gjort så mkt

Lr rättare sagt jag har städat !
Känns inte så speciellt idag faktiskt kanske för att ja inte gjort så stor grej utav det . ?

Men har fått rent i kök elifs rum å vardagsrum .. tänkte köra en snabb omgång i sovrummet å badrum där det ara behövs dammsugas å skrubbas lite . Seeeeen äre klart ! .
LOVE IT!


Har inga större planer för ikväll heller.. Funderar på om ja ska gå å köpa med mig tacos grejer hem , godis å sånt där skit . Fixa film å bara mysa ?
Vill man ens gå ut ?
Bio å sånt känns så onödigt för man kan ändå inte umgås som normalt .

Imorrn blire däremot lite mer folk hemma å mer roligt då familjen kommer hit .. Mat tårta osv .  Stort sällskap å sen avslutar kvällen med underbara vänner . <3


Funderar på om ja ska göra cupcakes ? några st . ?

åååh . orkar jag ?

haha .. får se vart dagen tar mig ..
Har iaf en heeeeeel del egentid nu kvar så ska sätta mig å ett bad och försöka raka mina ben =p
(ett mindre skämt pga magen just nu men försöka kan man )



Ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0