Bebis

Igår plockade ja iordning garderob och flyttade runt allting . Fick till det riktigt bra !! Fick undan en del oxå ! .

Gick ner i källaren och plockade upp alla bebiskläder i storlek 50-62 .
TVÅ fulla maskiner med kläder blev det .. och ändå känns det som att det saknas något.

Meeeeeen hur gulligt är det inte ?
Den här ungen kommer ju inte lida utav klädbrist iaf .
Byta kläder varje dag , gärna felra för att hon ska hinna ha på sig allt .

Det är så litet ! Så puttinuttit ! LOVE IT!

Fick en kommentra om att jag var en"snålis" för att jag till och med har sparat på Elifs gamla bodysar .
Hahaha
Att lägga ut så mkt pengar på kläder som vi gjorde å så ska ja kasta det i sjön?
LÄGG  NER!
Lägger hellre pengar på annat . 
Löjligt .. Jag älskar elifs gamla bebis kläder och det ska bli en stor glädje av att få använda mig av det igen !
Kläder som e tvättade är rena , som nya  . Och ja förstår inte varför folk är så inne på att göra av med så mkt pengar osm möjligt på grejer dom använder några ggr å sen är det för litet . !
Hatar sånt där folk !


Mysigt var det iaf.. få titta å se bebis grejerna igen .. plockat ihop nästan allt. Nu ere bara babysittern som saknas . En kusin har lånat den så dom skulle tvätta den å så skulle vi få den igen . =)

Jag längtar efter bebis ! .

(men inte tillräckligt för att födas nu ) haha


Nu måste jag springa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0