Alltså ..

Ibland blir jag lite amazed av hur lite vissa vet om många saker .

Läkare som skickar vidare , andra som säger en sak , men man får det riktiga svaret fårn någon annan ..

Iaf..Min barnmorska ringde upp mig nyss - Hon får inte ge några sjukskrivningar ! .
Läkaren där har inte tid förrän den 17de feb ! Då har ju hunnit gå på både kontroll hos BM och Spec Mödra. Så det kändes lite onödigt.

Hade det inte vart för atta ja fick erbjudande om vikarie tjänst idag så hade ja inte brytt mig så mkt . - Men det börjar bli stressigt nu .
Det är det sista jag vill !
Har 1 vecka kvar sen är jag över min tid från första Grav .
Det känns bra ! .
Ska bara klara av att hålla igen tappen , stressa ner , inte bära å allt sånt där bla bla bla .
Sånt man redan försöker låta bli att göra.

Kommer förhoppningvis bli en stor bebis här =) Frisk iaf ! =))


Ska ta å byta om å gå ner till centrum å Joina Ceylan å Aliyah på lite lunch å så .
Komma ut i solen . =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0