Usch !

Allt började igår .. Elif kräktes först 3 ggr i sitt rum , hela golvet å hela sängen ..
Bara tvätta av henne , sätta på en maskin med spya å sen flytta in henne till oss .

Inna ja gick å la mig hade jag lite ont i halsen - men trodde inte det var något ..

Halv 5 imorse fick elif välling som kom upp lika fort över hennes pappa =) , byta hela våran säng ..
Å jag fick febern från helvetet ..

Så nu sitter vi här .. Ceyda är frisk å bara gapar å skriker , leker ,.. Elif är galen !!!! - har fått behålla sin frukost och jag mår som en åsna .. min feber blir värre , har nog åkt på halsfluss oxå .
Jag började gråta imorse när elif kom in å hoppade på mig som hon alltid gör . =(

Det värsta e att Mehmet hade verkligen inte alls tid att hjälpa oss idag .. detvar för mkt möten å massa utbildningar han behövde göra idag så nu sitter vi här , sjuka och ensamma ..
Jag håller på å förlora greppet om mig själv för ja orkar verkligen inte å barnen är bara helt galna .

Förhoppningsvis kan min mamma komma hit å hjälpa till lite ..


Förhoppningsvis överlever jag dagen



såhär glad hittade jag ceydosh imorse .. Hon snurrar iväg helt själv =)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoppas du får hjälp utav mammsen senare idag o att du blir frisk snabbt.



Vad jobbar Mehmet med?

2011-12-16 @ 12:11:06
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0