the night ..

haft natten från helvetet !!

Mamma var här hela dagen igår .. när jag äntligen fick Elif att sova under dagen tog hon ceyda med sig ut å jag la mig under täcket i soffan å bara va .

När hon gick somnade Ceyda å sen låg jag å elif under täcket här på soffan å kramades ..
D e tur jag har min ängel som är så himla duktig !
Hon hjälpte mig jätte mkt igår - med å fixa lite med ceyda å hämta saker , plockde hit å dit .
Jätte taskigt att utnyttja men ja orkar verkligen int e..

Hela natten har jag legat och fryst .. skakat som ett löv - kan knappt andas genom mun/hals för att mandlarna är så svullna så vaknat flera ggr och behövt rensa munnen ..
När mehmet kände hur varm ja var fixade han alvedon och sen dess har jag svettats .
Varför i helvetet är det sååå jobbigt att vara sjuk ..

Jag brukar inte bli sjuk ofta men när jag blir det vill jag dö !! .


Barnen vaknade halv 7 å tagit sönder halva lägenheten - mehmet fick ta hand om det .
Han fick ceyda att somna om nu och jag å Elif kollar på tingeling som alltid .

dagen kommer inte bli särskilt spännande .. orkar inte . har inte ätit på 2 dagar förutom 2 mandariner å några pepparkakor .

min kropp är förstörd !
 haha mkt klagande det blev nu .. men ja hatar att vara sjuk !!!


Hppas ni andra får en bra dag iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0