svårt att bestämma mig .

vi har ju sökt som galningar för nytt dagis till elif . Både här i solna och i Akalla för att det ska vara så bra som möjligt för barnen .
får ja fortsatt tjänst på jobbet får jag fast och då skulle d vara underbart att ha barnen nära mig . Plus att d skulle inte bli lika långa dagar för dom då .
Fick iaf ett mail från kvinnan i akalla nu som har hand om dom förskolor vi sökt till där och vi har fått rätt till 2 platser för barnen där ifrån solna stad. Så nu hade dom plats för Elif på en avd redan i slutet av januari - men feeeel avd.

Det kommer hinna lösa sig tills Ceyda fyller 1 - så skolar jag in båda barnen samtidigt ;) Meeen

hon brukar oftast ha det så bra på dagis .. hon älskar sin speciella fröken . Det värsta e bara alla andra , fröknar kommer å går barnen börjar slutar , kommer nytt . vikarier . Plus att dom gör inte alltid ALLT för barnen .
Jag behöver byta för Elifs skull . Igår började jag prata om hennes kompis lella som hon älskade - flickan slutade för kanske 1 månad sen och Elif har redan hunnit glömma henne . ?
går det så snabbt .

för då kommer ju hon hinna glömma alla här uppe direkt när hon börjar på andra .. Men sen tänker jag på det här med skolan oxå .. Jag vill ju fortfarande ha dom i skola här i solna ... kommer det bli svårt att komma in med nya kopisar när man är 6 år ?

ååååh det är så svårt .. va fan barnen är inte ens så stora .. men måste ju börja tänka på sånt så tidigt som möjligt för att dom ska få så bra chanser som möjligt..

aja .. d blir till slut ..

jobbigt med alla beslut iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0