hej hopp alla glada !

Hahah förstår inte varför jag har kvar bloggen - skriver aldrig ... går in å läser 2st bloggar härifrån - varför ja inte har dom bloglovin vet jag faktiskt inte hahah..

Men nu mår vi alla bra ! - ceydosh har nog åkt på en jobbigare astma än Elif .. Lite som ansträngnings astma .. hon flåsar en del fortfarande men inhalationen hjälper mot det värsta ..
har bvc nästa vecka så får kolla vad dom säger då .

Usch barnen börjar bli för stora nu ! .
Ceyda håller på å lär sig krypa , står å gungar på alla fyra , trycker ifrån å hamnar på golvet , snurrar runt , ålar sig framåt - man vet aldrig vart man har henne - går som om hon vore 3 år i sin gåstol och bara skrattar hela tiden . 2st tänder har tittat fram oxå .

Elif pratar mer än vad hon ska ! - bygger meningar på 3 -5 ord , bråkar å vet exakt hur å vad man ska göra i nästan alla situationer.
Mitt lilla monster !
Dom gör mig galen dom två monstrena men oj vad ont d gör i hjärtat av all kärlek!



Vi håller på å sätta upp Elifs julgran hon velat ha . Hon älskar ljusen i granarna så varje gång det lysar sjunger hon ja må han leva ! hahaha - så fixat lampor så vi kan sätta igång allt nu . Älskar allt det mysiga med julen .. Synd bara att det är sååå jävla kallt  ! känner mig skit dum när ja behöver ta ut ceyda å hon sitter med ansiktet mot blåsten ..
Men hon e duktig ! . =)



Hur mår ni ? vad händer i allas liv . vad gör ni i jul ! ?



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kul att läsa ett inlägg från dig! Var längesen. Tråkigt att båda råkat ut för astma, har du eller mannen det också? Jag har, men inget allvarligt tror jag eftersom jag inte märker av det, röker gör jag ju också, knast som jag är!



Julen firar vi hemma, ska bli skoj (för mig) att fira Benyamins första jul, även om han aldrig kommer att minnas något haha.



Hur firar ni?



Kram

2011-12-06 @ 19:49:44
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0