godmorgon !

Här sitter vi ! . =9
Vart uppe i ca 45 min .. hunnit sätta igång tvätt , plocka undan lite .. snart blire det vika tvätt å hänga annan .
man hinner så mkt mer tidigt på morgonen - iaf jag ... Hur är ni ??

Idag är planerna att åka å hälsa på hos en a mina systrar som fått valpar .. Men vet inte riktigt om jag vågar - hennes tik är på krigsstigen mot alla hon pga valpar ... Elif är ju galen som sagt så är lite osäker på hur hunden kommer reagera . Den morrade åt M - vad gör den mot elif då ?


Annars blir det nog en lugn dag .. behöver planera julen ... Vem å vad som ska göra vad .. Vi ska vara här - men jag kan inte laga all mat själv , fixa å hålla på med barnen runt benen - plus att jag jobbar hela julen oxå .
Blir nog bra sen men ändå ..
ska prata lite med min mamma - hon gillar sånt där .. hon hjälper nog mer än gärna till =)

Ska sätta igång med frukosten å sen starta dagen ordentligt .

ha en bra dag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0