Söndagkväll

Imorgon kommer äntligen Mehmet hem igen .. Ska bli super skönt att ha honom nära mig igen .. Elif kommer bli super glad oxå . =)

Hade aldrig klarat mig dom här två veckorna om ja inte haft hjälp utav min mamma . Helt sinnesjukt - Jag skulle gå under som ensamstående iaf , det står ja för ! Starkt jobbat ni som e själva .

Elif ska till dagis igen - ÄNTLIGEN! . hon har vart hemma fööör länge kan jag tala om . Vi tog semester en vecka tidigare å sen fram tills idag . Vi snackar sen i mitten av juni ungefär ! . Herremingud .! Men hon e underbar full fart framåt dygnet runt bara . Trött blir man .

Ska vila å försöka ta igen mig den här veckan ... Nästa måndag e det jobb som väntar .. Ser framemot det helt sjkt mkt ..  Att få komma iväg på morgonen .. Göra något annat ( även om d e med barn) men det jag ser mest framemot  är att få åka tunnelbanan , lyssna på musik .. Få en lugn stund för mig själv innan dagen sätter igång ..
Den korta stund man har på tåget gör sååå mkt ! få gå UTAN vagn .

Aja ... ser framemot veckorna som kommer nu ! kan bara bli bättre .. ! =)

Har ni haft en bra semester - med å utan barn ..







Kommentarer
Postat av: Lo

Hej kompiiis!

Hoppas allt är bra med er!? Du måste verkligen blogga lite mer, vill läsa jue!



Kram påre!

2011-08-13 @ 22:00:25
URL: http://blogg.mama.nu/lillisloppan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0