Nu jääävlar !!

ätit mitt sista skit ..
har ont i magen haha ..

Men från och med imorrn SKA jag sätta igång med min nutrilett - så den som ser mig vara påväg att stoppa något annat i munnen får slå iväg det .. alternativt slå mig ! - fast ceylan - det gäller bara om ja äter något ja inte ska ! inte bara slåss ! hahaha ..

Men måste .. kollar in andra som fått barn och dom e smala .. å då har dom bebisar - kan ju inte direkt jämföra mig med en som har en 4åring =P
blivit lite inspirerad av katrin Z efter allt snacka om vikt å träning som hon kör ..
Jag måste gå ner i vikt .. Min kropp mår inte bra av det här .
ont i knäna , ryggen och blir anfådd som en åsna bara av att gå hem själv ..

FAST har jag vagnen , dubbel lr enkel spelar ingen roll så e det inte lika jobbigt .. då väger det liksom ännu mer .
Men iaf ! .

Imorrn kör vi ..

hur tror ni ja kommer lyckas ???


kommer vara helt ärlig och säga om ja misslyckas ibland ävne fuskat ! =)


Nu tar jag iaf mitt lilltroll å går å lägger mig ..
imorrn e det både jobb å konsert ! ensamstund med älskling på stan !! =)


Kommentarer
Postat av: Lo

Klar du kommer fixa det! Meeen kör LCHF i stället så slipper du gå och va hungrig!



Du är envis så det kommer gå! Lycka till!

Kram Lo

2011-08-26 @ 12:02:11
URL: http://blogg.mama.nu/lillisloppan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0