Kväll

Åh - nu är jag trött ! Jobbat hela dagen . Sen mötte man och barn upp mig och vi tog en sväng i centrum , äntligen har jag en bra väska ! Hem och fixa mat (jag fuska och köpte med mig subway) :) sen städa , plocka , tvätta och duscha barn - fy för effektiv jag blir när jag alltid har något att göra . . . Att de sen slutar i att kvällen slutar i lite död läge gör ingen . Jag älskar mina dagar just nu :) . Elif och jag har haft en super bra eftermiddag och kväll oxå , det gör jätte mkt :) börjat kissa försiktigt på toaletten har vi oxå gjort ! Imorrn onsdag och halva veckan har redan gått ! Vill ha fredag och få en kväll på stan ensam med min underbara man . :) nu sängen ! Annars dör jag på soffan haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0