hejåhååå

fullrulle dygnet runt =) .

Idag vare tillbaka till jobbet . Det är superskönt att få komma ifrån ibland men guuuuud vad jag saknar mina bebisar när dom inte e nära mig ..
Men kul har vi det iaf =)

Igår hann vi mkt faktiskt ..
Var ner i centrum å bytte lite kläder köpte lite nytt .. ner i källaren och plocka upp både grejer till vagn och till Ceyda.
Så nu har ja hunnit byta till sitt delen i dubbelvagnen då ceyda verkligen tar upp HELA liggdelen * min lilla tjockis *
Sen har ja tagit upp ett annat babygym med mera lampor som blinkar och låter , samt provat sätta henne i gåstolen .
Hon satt helt ok men förstår även jag att det inte e bra i längre stunder .

Så nu ere bara fortsätta veckan som den ska vara ...
I helgen har ja inplanerat minst lika mkt ..
På fredag kör vi reagge splash festivalen på skeppsholmen . Jag å älskling ska gå å se alpha blondy =)
Sen är vi tydligen bjudna på kalas på lördag hos mehmets ena morbror och sen har ja planerat in städ dagar !
måste få bort frysen från balkongen - inte ens inkopplad och stått där sen vi flyttade in ..
Sen få bort lite småskräp samt försöka övertala mehmet att plocka ut den där jäääävla soffan från elifs rum .
Behöver platsen den tar upp .
sen har jag nog bestämt mig för vilken tapet ja vill sätta där inne .. hur ja ska göra med nya sängarna tjejerna ska få osv ..

åååååh vill att ceyda ska bli står så ja kan fixa det på riktigt där inne =))


Nu ska ja bara kolla klart på hollywood fruarna å sen hoppa i säng . förhoppningsvis så får ja sova lite mera inatt .

Ha en bra veckan !





världens finaste 2åring ! .

Kolla in fina kitty tårtan som världens bästa pappa gjorde ..
Mehmet stod hela morgonen i lördags och gjorde iordning 2st kitty tårtor - allt för att Elif ska ha allt som hon vill =)


Kommentarer
Postat av: Jenilita

Naww så söt och vilken underbar tårta!



Tusen tack för dina tips ska införskaffa en amningskudde här näst! blir så glad när ni delar med er av era erfarenheter när man själv är ny på området hehe Bamsekramar

2011-08-23 @ 00:46:21
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0