Fredag

En vecka har redan hunnit passera och jag har gjort min första arbetsvecka ! . Det ni e grejer.. trivs bra på mitt jobb .. Dom flesta av mina arbetskollegor är jätte trevliga , skrattar å roar alla . Älskar att spendera dagarna med ceylan oxå =).

---

Usch vet ni ..
Får så ont i hjärtat av att hela tiden bråka med Elif ..
Hon går mig på nerverna den mesta tiden vi e tillsammans . Å vi skriker gråter å håller på . Det är inte snällt .. Jag jobbar hela dagarna och när vi äntligen träffas vill ja få kramas med den fina tjej ja vet sitter där under monsterfasonerna ...
Idag till exempel tog jag med mig henne till kista för att hitta lite nytt  BIG MISTAKE!
Hon skriker från nrä vi satte foten i gallerian tills vi gick därifrån . Bråkade å höll på . Hade kunnat slänga henne ifrån fönstret . !! Men sen när vi kommer hem ..Ceyda ligger på golvet å blir lite kinkig och jag hör hur Elif lägger sig brevid och gör allt för att få sin lillasyster glad.
Sånt där gör att det svider.. Varför bbråkade ja så mkt med henne innan när jag vet att hon egentligen är världens finaste lilla tjej .. Den här jävla trotsåldern borde det finnas medicin emot !!


Imorrn blire iaf kalas för mitt lilla hjärta  . Förhoppningsvis så regnar det INTE!!  Planerna är att vara nere i parken här , grilla korv äta godis å tårta å samtidigt låta alla barn springa av sig ! .
Ska försöka stänga av tingeling nu . Elif får vl ett nytt hysteriskt underbart utbrott =)


Ha en bra helg allihopa !


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Låter som att Elif är i en jobbig period. Varför skriker hon, vill hon inte sitta i vagnen eller göra allt hon inte får? Bäver mig för den tiden haha

2011-08-20 @ 10:44:43
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0