the blues ..

Har drabbats av en liten depp ..
Hur underbart allting än är i denna bebis bubbla å allt mysande så känns allting ändå sååååå jävla fel .
omställningen e förjävlig !!
Känns som ja svikit Elif något enormt !!  Men hon älskar sin lillasyster och springer runt å pussas å kramas med henne .
När hon inte ser henne lr hör henne letar hon efter bebe . =) så jävla underbar !

Vi fick ca en halvtimme för oss själva innan hon skulle sova nu  där vi bara satt och mös , kollade på film och kunde kramas själva . Hon behöver det , egentligen behöver hon så lite men det är så svårt att ge när det är så mkt annat .

Snittet är förjävligt !!
Har åkt på en infektion i kroppen som ja fått stark antibiotika för - plus en blod/var samling runt såret så där är det helt uppsvällt , knöligt och ser verkligen äckligt ut !
Mannen som snittade mig kollade och tyckte det såg bra ut ändå och gav mig pencillin för att få få ut blodet å allt skit som ligger kvar .
Detta är iaf jävligt obehagligt , fått små sprickor där dom sytt som läcker vilket gör att ja inte vågar röra mig ordentligt .
Därav kan ja inte leka lr ens gå ordenligt med elif .  därav känslan att ja svikit henne .

det är väldigt mkt just nu ...
Men har världens bästa mamma som bor hos oss nu och gör mer än hon behöver !
syster e här varje dag o gör det hon kan för att hjälpa .
M e väl lite efter men hjälper till då han får en uppgift haha .


det är väldigt mkt iaf och det här med kejsarsnitt är det värsta jag har vart med om .
Har insett att det är inte värt det ... blir nog inga fler barn . Vill och kan inte förstöra min kropp på detta sätt !
det är inte värt det !


Nu tillbaka till bebis mys och en lugn kväll =)
min fina fina fina familj <3


Kommentarer
Postat av: Noe

Hoppas du snart mår bättre. Jättesöt liten flicka ni har fått! Och jättevackert namn också!

2011-04-26 @ 13:39:55
URL: http://www.metrobloggen.se/holanena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0