mitt lilla hjärta ...

ååååh..
Mår lite dåligt över att ja e så fet å trött dygnet runt ..

Mehmet är iväg på fotbolls grejer heeeeela dagen så då orkar ja tyvärr inte henne helt själv all day long.
Så svärfar kom å hämtade henne .
Det gjorde så ont ... - Hon blev Så glad över att farfar kom , och sprang tjutandes ut till honom . Men när bilen åkte tittade hon runt å sådär över axeln  - typ Mammaaaaaaaa !
höll på att börja gråta .
Jag hatar att lämna bort henne .
Jag hatar att vara såhär svag !
Samtidigt hatar jag att hon bara ska få lida pga att ja inte orkar nåt ..
Jag orkar inte gå ut å snurra å hålla på å det är det enda hon vill ..
Det blir bara massa tråkiga bråk å hon kommer bara bli ledsen å ja irriterad.

Hon har det bättre hos dom ett par timmar .. får springa å leka lite .. skrika å äta massa godis haha .. 

ska vila lite .. sen plocka i ordning å upp allt skit som e överallt ..


Ni som orkar .. njut av lördagen ! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0