lugnare

Sådär..
Tagit mig hem och satt mig på soffan .

Trodde armen skulle spricka av nålen där ett tag - fy faaan vad ont det gjorde.
Men iaf

det gjordes 3 försök både med framåtkullerbytta å bakåt . Den lyfte sig lite när dom försökte men inte mkt mera . Dom trodde att något kunde ligga i vägen , lr typ att den "håller" i sig i något och därför flyttade den sig inte.
Meeeen
asså den som säger att det inte är jobbigt å gör ont  - ???
det var skit jobbigt ... Dom ryckte och tryckte .. >Å det värsta var när dom tog tag vid huvudet å skulle få iväg det .
Åååååh !! - grät lite och en massa olika ljud .
Tyckte jag skulle försöka att inte spänna mig när det gjorde ont - snarare så att jag ska andas när det gör ont .. För ja håller andan tills det slutar göra ont hahaha .

Men men ..  bebis är iaf inte villig att samarbeta med dom - men låter bra och jag har en del sammandragningar som inte e farliga .. Dom känns bara lite å det är om dom börjar göra ont som ja måste in .



Snittet blev bokat den 15 april .
På min ena storasysters födelsedag haha OCH dagen EFTER mehmets föräldrar åkt till Mecka .
Men syster vart iaf glad för att d blir bebis på hennes dag och har sagt att hon hjälper till med elif under helgen som ja troligtvis blir kvar på Bb.
JAG SKA FÅ EN STOR BEBIS! =)

Det är helt sinnessjukt det här !!
om 1 vecka och 2 dagar så e jag 2barnsmamma .
Ska ta det lungt nu i några dagar men under nästa vecka ska ja fixa klart allting för bebis .
läsa på lite mera om snittet och allting som görs så d inte blir för jobbigt ..
E lite orolig för bedövning å allt sånt där . tiden efter .
Men det kommer bli bra .


JAG SKA FÅ EN STOR BEBIS !

1 vecka kvar


Kommentarer
Postat av: Lo

Men åhh va roligt med ett datum, grattis! 110415 :) Blir så avundsjuk och hoppas att jag också får en stoooor bebis!



Shit, det är inte lång tid kvar nu!



Kraaaam

2011-04-05 @ 14:23:32
URL: http://blogg.mama.nu/lillisloppan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0