=)

besöket på sjukhuset gick jätte bra !
bebis behöver äta mera hahah - tjockis men d e bara bra för då håller hon sig nöjd =)
Fick göra hörseltest oxå som hon klarade !
med elif gick det så långt att vi var tvunga att sitta i ett heeeelt ljudisolerat rum i 1 ½ timme innan dom fick ett resultat .
skillnad på bebis å bebis nu men ändå !

Snittet såg bra ut - men d är något lite konstigt ... kan vara lite vätska lr blod som samlats på en å samma plats .. inget farligt för kroppen tar hand om det ... men spricker såret behöver en läkare kolla på det .
Måste bara låta bli att ha för tajt runt magen .. BM vi träffade var så gullig så hon skickade med sjukhustrosor som ja ÄLSKAR! världens bästa grej ... 
( bla bla bla )
Enough ..


Väntar in mamma å Elif nu . ska se om mamma orkar gå ut här utanför i parken med oss å leka lite ... Få lite sol i ansiktet vehöver både ja å bebis !
Å sen ikväll blir det fullt hus då både Mehmets faster å farbror ska komma , vet inte om några kusiner följer med ...Min pappa ska även komma å sen är mamma här  - Får se om min syster väljer att komma förbi oxå .




Underbara människor som hjälper med allt å ser till att vi har det bra !




Tror mig - Det behövs !!!




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Mina vänner har sagt åt mig att "sno" med mig trosor och bindor från sjukhuset haha.



Hur känner du med magen, är det inte jobbigt eller ömt? Min vän gjorde akut kejsarsnitt för ett år sedan och hon sa de var det värsta hon varit med om, antagligen för hon inte var förbered.



Skönt att du har så många runt omkring dig som hjälper till.



Hur tar Elif det nu, är hon inte svartsjuk?



Sv: Jag som tycker jag inte orkar göra ett skit haha, jag typ städar & går ut med hunden sen är jag färdig, men helt ärligt känns det faktist som det är på G.



Kram

2011-04-19 @ 18:11:21
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0