Dagen ..

Im finished !! Levande död !
heeeeeeeeeelt slut !

Upp tidigt som faaan å sen bara snurrat hela dagen .

Började dagen på ks .. Allt såg "normalt" ut
Bebis förväntade vikt skulle ligga på ca 2,8 kg å den ligger på 3,2 kg
Så den här gången får vi oss en liten tjockis direkt i famnen . Å inget litet knyte i en plastpåse å sen kuvös =P
Känns bra.

Mellan landade hos Ms föräldrar å åt frukost å höll på .
Handlade mat och sen vidare till BM

Bokade in en vändning under nästa vecka.
E så nervös att ja kommer skita ner mig på vägen dit ..
Fy faaan för det här men ja måste ge det en chans !
För bebis skull så e det mkt bättre att bli förlöst genom den vanliga vägen ..


Nu e ja iaf helt slut - Elif sover och ja inväntar en man så vi kan fredagsmysa lite ..
<3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag vägde mig idag - 22 hela kilon - FATTAR DU!!!! Och vi har liksom 27 hela dagar kvar plus två veckor om jag går över tiden.......

Men du lär ju ha mer vätska än mig, så som dina gulliga tjocka fötter såg ut haha, men var glad för det. Jag kände inte igen mina lår i badet idag - fett, fett, fett!



Samma här, mina ögonbryn växer knappt. Får två veckor sedan ville jag "odla" för jag märkte att jag plockat alldeles för mycket men inget kommer, bara lite små hår här & där. Ser knasig ut.



De här me sprutorna var en vän som också är gift med en turk & han fick det för de skulle åka inom kort tid efter förlossningen (tror han var tre månader) och för att de skulle bo i en turkisk familj (???)

Jag får höra med dom när det är dags.



Min man kommer från Kirsehir, en stad en bit från Ankara men hans föräldrar flyttade till byn för två år sedan.

Åh, fattar inte hur du klarar dig en månad.

Jag har bara varit där en vecka i taget, sist var det bara några dagar då min man åkte dit före mig. Jag kan inte turkiska alls, tyvärr har jag heller inte det största intresset heller så jag typ går upp äter frukost, sitter på verandan och tittat på korna som går förbi, besöker grannarna som alla stirrar ut mig medans de dricker deras té. Sedan är det lunch & sen middag. Under tiden har sovit för att fördriva tiden, läst ut alla mina tidningar jag haft med mig. Nääää, jag får panik om jag inte gör något. Jag har ju dessutom hund, jag går ju ut med honom varje dag flera gånger och sen komma dit och inte röra sina ben alls.



Varför fastnade du för Marmaris?

Vi åker till Alanya varje år eftersom det var där vi träffades och min man bodde där 10 år innan han kom hit till Sverige så han känner mer sig hemma där en hans stad. Och eftersom vi jobbade tillsammans en hel sommar har vi skaffat oss gemensamma vänner vi besöker där.



Åh, så du ska vända på henne - läskigt, men önskar dig all lycka, att det inte ska göra ont.



Var biljetterna till fotbolls matchen som din man åkte för att se dyra? Jag har tänkt länge på att ge en biljett i present till min man.



2011-04-01 @ 23:59:28
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0