äcklig info ... MEN

Jag tror min propp har börjat gå .

Alla flytningar blir ju lite annorlunda under grav men det här var en gegga .. en vit genomskinlig gegga . Det kändes liksom när den kom ..
Läste lite om den för att vara säker - men etersom det bara var en liiiten del så e ja fortfarande inte helt hundra .
Ca 1 -7 dagar efter att den gått brukar förlossningen sätta igång lr då brukar det vara klart haha .

Så efter imorrn lär det nog sätta igång eftersom dom ska trycka så mkt på magen ..
Jag hoppas så iaf
Mehmet tycker jag ska vänta tills nästa vecka haha .
inte han som gör jobbet =P


bebis är i fullgång iaf , sparkar å har sig runt överallt ..
ska vila lite , passa på medans monstret e på dagis å röjjer =)
Man vet aldrig vad som händer


Hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0