14april !

TORSDAG!!

1 dag kvar !
sjuuuukt !!

Dagen idag består av att paxka å plocka iordning .
bb väskan e nääääääästan klar.. ska bara ha ner det sista till mig å toalettsaker .
Ska packa en väska till elif oxå .

Känns lite för mkt i hjärtat över att hon åker ifrån oss idag å ja inte kommer få träffa henne förän på lördag som tidigast =(
Vill gråta bara av tanken men hon kommer ha det bra iaf - få leka med kusin sebastian ..
Värre blir det för min syster hahahah .. Hon lämnade bebis tiden för flera år sen å elif vaknar ibland på natten å sen 7 på morgonen HAHAHA . hon lär nog vara tröttast av oss alla =P



Men imorrn .. Snittet.
väntar på att en sköterska ska ringa mig idag å berätta lite om imorrn..
sen ere inte mkt mera..
Vet inte när å hur lång tid det tar men imorrn vid den här tiden så lär vi nog vara påväg att bli mamma å pappa igen .

=)


Ska njuta av lugnet nu ett tag innan d e dags att sätta igång med allt .
hoppas ni har en bra dag i solen =))


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Shiiiit tänka sig att du ska ha en bebis nu.

Hur känns det att det är planerat - kan ju vara skönt att veta på nått sätt, hur känns det att det ska bli kejsarsnitt?

Jag är nervös för din skull men hoppas allt kommer att gå bra för dig - STORT lycka till!

Själv förstår jag inte hur jag ska veta när det är dags, går här och känner att den 27 är såååååå långt bort fastän det är mindre än två veckor kvar.



Mina svärföräldrar bodde inne i staden Kirsehir, en bit från Ankara men nu bor dom i byn som tillhör staden men ligger ändå typ 1 timme där ifrån.



Oj, Kulu låter inte som en rolig stad. Så är det som tur är inte i Kirsehir, där går man som man vill - ok, man går kanske inte i det kortaste & urringaste som i Alanya där värmen är stekande het men kortäarmade tröjor har jag sett alla ungdomar har på sig ialf.

Så det känns skönt!



Och jag är aldrig ensam där, vill Erkan träffa vänner så följer jag med, hade han föreslagit något annat hade jag blivit vansinnig haha. I alanya är det annorlunda för oftast bor vi på hotellet vi jobbade tillsammans på för några år sedan och där känner jag ju det flesta så jag blir ju aldrig ensam på samma sätt, men sen har vi gemensamma vänner så oftast träffar vi dom tillsammans.



ÄN EN GÅNG STOOOOOOOORT LYCKA TILL!!!!!

2011-04-14 @ 14:56:17
URL: http://kliingan.blogg.se/
Postat av: Lo

Så himla spännande. Vill också va i din vecka och bli snittad i morgon, vill träffa stooor och tjock bebis!avundsjuk



Kommer verkligen tänka på er i morgon och skicka lite energi om det går!



KRAAAAAAM

2011-04-14 @ 20:25:28
URL: http://blogg.mama.nu/lillisloppan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0