11 april

usch - igår kväll var ingen rolig kväll .
hittade massa bilder på elif som bebis  å d började värka i hjärtat.
Hon e ju min bebis ... kommer alltid vara . har fortfarande inte fått in det att ja ska behöva dela min kärlek med ett till barn .
Hur mkt ja än kommer älska mina barn så tror ja faktiskt det kommer bli lite svårt att knyta an till det här barnet som kommer .
Jag har ju min stora fina tjej , min första absolut största kärlek !
vad gör man sen då ?




Iaf !
idag har vi iaf vart både i tensta å akalla å lekt i parker å umgåtts med svärföräldrarna .
Magen e heeelt spänd och det trycker på överallt , speciellt i ena ljumsken å bak vid rumpan . haha .
Får väl se men ja ska knipa så länge det bara går så man slipper åka in innan fredag !


3 dagar å några till kvar som gravid !
SJUKT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0