Snö!

Idag handlar ALLT om snön som kom från ingenstans .
Elif fick stanna hemma från Dagis idag. - Ok att det är viktigt för henne att gå och bli van vid dom . Men hon kryper än och har ingen overall .
Det fodrade kläderna hon har litar jag inte tillräckligt mkt på för att släppa iväg henne .

Så farmor skulle kolla ut en tillfällig overall åt henne så hon får gå och leka.
Hemma blir hon ett monster !!



Men tillbaka till snön. !
Utan stormen som var imorse så är det riktigt mysigt att titta ut . Det ligger ett tjock lager med snö i hela parken utanför , på baksidan ser man knappt gräset på marken och allt blev alldeles ljust !

Ska faktiskt ta mig ner till centrum och köpa mig några stjärnor lr lampor att sätta i fönstret . Kommer bli super mysigt . !
Även om vi inte firar jul så måste man ju kunna myspynta i fönster , massa filtar osv .  Det hör ju till den kalla årstiden .

Nu ska ja ställa mig i duschen , klä på mig och sen ta oss ut lite . Tur att jag har kvar Elifs bebis åkpåse som håller henne lite varm i vagnen iaf !!


Ha en bra dag i snön !!



Kommentarer
Postat av: Hm..

Har du slutat fira jul??

2010-10-22 @ 12:29:33
Postat av: Sarah

firar inte för att det är jul längre .



är med för traditionen .

2010-10-22 @ 16:15:30
URL: http://lillelskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0