Mmm

Har fixat in MASSA bilder på mitt usb nu ..

Vill inte sätta in alla på en gång då det förstör lite .
vill ju ha sen längre fram och kunna ha ett sammanhang med dom !


Satt iaf på M´s data å gjorde det.. Elif sitter lr klättrar i soffan brevid. Å höll på å flyga ner i golvet !!!
Pang ner med huvudet i datan och heeeeela skärmen flyttade på sig ?? la sig liksom ner. helt sjukt !!
Man ska kunna använda touch musen och vända men ja hade en sån panik . - Det värsta han vet e när vi använder hans data hahahaha .

Till slut lyckades jag först vrida den upp och ner men till slut blev den normal . Stängde av den å gömde den hahahah .
Faaaan asså. hatar bärbara datorer ! alltid nåt konstigt med dom ! .


Lillan sover iaf nu . Ja har ätit nygjord äppelpaj med ett stort lass vaniljsås !
Greys på tvn . och ska snart lägga in lite bilder på pluttan från idag och hennes vilda äventyr=P .

Förresten ..Som ja hållt på med att lära mig sätta in musik på bloggjäveln !! Så lyckades jag idag.. Tack Rebecca . !!

var inte så svårt som ja trodde hahahha =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0