Glömde ju !

Igår fick ja äntligen tummen ur röven och gick och köpte mig ett gymkort !!


På måndga börjar jag !
Har ett kort som funkar vardagar mellan 06:00 - 16:00 .
Kan ändå bara träna vardagar mellan 9 - 2 så det är perfekt
vet ni vad jag betalar för det ???


99 SPÄNN I MÅNADEN !!!
Är super nöjd . Vet att jag får träna inga hopp och skutt men att gå , cykla , röra på sig är nyttigt ! det stärker ryggen , bäcken , får upp konditionen vilket får en förlossning lättare.
Ju mer du orkar ju längre pallar du med smärtan !!


Kommer bli bra. Förväntar mig inga underverk eftersom fet kommer jag bli iaf . Men man kan ju iaf försöka göra något så man inte blir FÖR fet !!


=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0