Förskola.

Är hemma en snabbis ifrån DAGIS!..
Min lillfis började igår och det har gått HUR bra som helst..
nu sitter dom å äter mellis å ja fick gå ifrån .
Går lite för fort . SIsta dagen e imorrn och sen efter det ska ja kunna lämna henne =((

Hon blev iaf ledsen nu när ja gick - men vet att när hon får lite mat och annat att tänka på glömmer hon mig . ( förhoppningsvis ) .

Kommer iaf gå bra det här..



Har börjat gå mera har hon oxå. Imorse tog hon två hela steg ifrån toaletten till mig . Å sen snurrar hon mellan soffan och bordet . Snart går hon !!!



Känns för bra allting .  Lr det kan inte bli för  bra . Men det rullar på precis som det ska.. 

Ska packa ihop lite grejer å gå tillbaka och hämta henne .. 


Mitt stora hjärta
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0