sådär ..

Vart lite segt med bilder eftersom ja inte har min egna data ..

Men tog usb minnet som jag för övrigt måste ett nytt med mer minne . Satte in och sparade lite bilder.. På Elif , men just nu e kamera minneskortet i bilen så dom kan ja inte läggain .

Ska ta lite nytt på mig , magen osv . Får förhoppningsvis bilder på bebisen i magen snart oxå som man kan lägga in .

kommer , people its coming =P
e lite keff med det bara hahah ..


Har annars fått det städat hemma .. ska ta tag i disken och tvätten sen bara så e jag klar för dagen . Kommer få köra ett likadant race imorrn eftersom Elif har en vana att plocka ur allt och sen inte städa efter sig .
Fast kontakter e hon duktig med , tar ut och ska försöka sätta in  och d blir faktiskt rätt bara att det är lite svårt att trycka in den men iaf ..

ska ta mig ner till centrum sen och kolla på en vinterjacka .. såg en didrickson för 999 , samt lämna ett par byxor .

det är snöstorm utanför mitt fönster =((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0