Najs

Fy faaaaaan va skönt det är med träning .
Kondition ben armar varvat med varandra . Känner att man orkar mer å mer om man bara vill själv ..

Men tror ja överansträngt mig lite idag . Börjar kännas i magen .


Så nu när jag duschat ska ja bara klä på mig , hämta lillfisan och sen gå ner i centrum .
Ska leta lite tomte kläder till henne .
Lucia är inte förrän den 13/12 men för att få det fina behöver man faktiskt handla nu ! .
Hennes första lucia så klart hon ska vara fin !!! .

Att mitt lilla hjärta kommit så långt. Känns helt sjukt . Och tänk henne i jämförelse med bebis sen . !!

Hittat jackan för mig också ! . En mamajacka från H&M.  - En kappa .. kan nog inte ha för varmt heller . Blir skitsnyggt ! Som ja kan växa i oxå . . PRECIS det jag letat efter =)
(ville visa en bild men finns inte på deras hemsida)


Nu måste ja fixa mig så ja slipper stressa sen .


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0