Ett riktigt inlägg.

Tänkte att ja skulle skriva ner lite från igår om vårat UL. =)
Som ni såg på bilden innan så tyckte dom att det såg ut som en liten tjej ! . Duktig var hon iaf och flyttade runt på benen och tyckte vi gott å väl kunde se vad det var . =P
Elif strejkade och vägrade flytta på sig när vi försökte se va hon var .

Fick oss en jätte bra omgång av kropp och alla delar . Hjärnan , hjärtat , ben , armar .. Mage , njurar , urinblåsa m.m
Eftersom det även var lite oliak åsikter om mitt vatten med Elif så frågade jag lite om det och hon visade även det för oss och hur man mäter och att allting såg jätte bra ut .

Lillfisan snurrade som aldrig förr och jag e faktiskt lite ledsen över att jag inte känner så mkt än .
Men det är väl förståligt eftersom ja inte ens gått så länge som jag trodde.

Blir beräknad till den 27april nu Om jag räknat rätt. Får se vad min barnmorska säger nästa vecka .



Tyvärr fick jag den dåligaste reaktionen ja kunde av Mehmet. Trodde verkligen inte att han skulle lr kunde göra så . Men han hade fått upp ett hopp om att det var en liten kille efter mitt förra UL och sen målat upp hur vi ska göra om barnens rum , få klä på massa fotbolls kläder och ni vet . bara vara pappa son . Gå på matcher , spela egen fotboll göra allt sånt .

Kan jag mkt väl förstå men trodde bara inte att han skulle visa mig reaktionen så tydligt.
Har pratat mkt om det nu och inatt och imorse tror jag det släppte lite iaf.
För han klappade massa på magen .
Det är ju fortfarande hans barn och kärleken till det kommer alltid vara oändlig .
Men vilken kille vill inte ha en son ... Synd bara att det blev som det blev ..

Men nu är allt OK.   :D


Ska umgås lite med Elif nu .. plocka hemma och fixa trixa lite ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0