continue

Det går inte riktigt uppåt i humöret .

Var iväg och fick träna igår . - Var hur skönt som helst och tror mina easytone skor gjorde mkt för ryggen - för igår var första dagen på länge som ja inte hade ont !!
Fast sen kom Elif hem och jag började flänga som vanligt så idag får ja ju skylla mig själv =P

Fick umgås med Madde utan barn igår oxå . Det var LÄNGE sen .... Jätte skönt , kunna gå upp på övervåningen i kista å äta , in å ut i affärer utan vagn som man måste snurra runt , ta hänsyn till folk osv. Det var bara att knalla på !!


Idag ligger jag på soffan hela dagen . Har lite ont i magen , mår lite illa .
gått ner 7 kg , vet inte hur mkt som e normalt men känns lite löjligt ..
Baka muffins och sockerkaka igår för att komma upp lite , men d kommer ju ut i vilket fall som helst. haha

blabla bla sånt som ni inte vill höra..
Ska fortsätta mitt slappande på soffan .. har till halv 3 på mig och sen kommer lillfisen hem och bråkar igen . =)


Ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Jenilita

Hej gumman! WOW gått ner 7 kg! Shitt ! Fast nu har du ju inte gjort det på något roligt vis!!! Ja vill med ner! Dricker mina nutrilett o fuskar va 3dje dag typ men går ner lite iallafall haha.



Angående jobbet, Jag jobbar på en restaurang vid behov inget fast, sen lever ja på mina hårförlängingar jobbar ju med dom hemifrån och hjälper till lite på mitt x pokerklubb ibland.. Så det går väl lite si så där med det men jag försöker:) Hoppas du blir bättre snart Kram

2010-11-03 @ 00:04:45
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0