<3

Känns mkt bättre idag !! .

tror det är mkt pga att solen  skiner  =)

Efter att jag lämnade Elif på dagis så tog jag mitt pick och pack å drog ner i tvättstugan .
Lyckades tvätta soffan , mattan , en överfull tvättkorg och torka på 2 timmar !! .
LOVE IT!!

Hade tänkt att plocka undan massa skit som ligger gömt här hemma . Bakom soffan inne i lilla garderoben m.m .
Men ska faktiskt gå å träna . Har bara lyckats och orkat ta mig dit 1 gång den här veckan och med tanke på att det är halvdag på dagis imorrn (håller elif hemma då) Så har jai nte tid då .
Blir idag.
Ska bli jätte skönt !! .
Det senaste året har vart tufft med mkt runt omking Elif , ingen egentid  och allt sånt tär på koppen och psyket rejält .
Idag gör det så mkt att ha henne på dagis 5 timmar , få träna lite .. Kunna gå ut UTAN vagn och bara andas själv .

Hjärnan och hjärtat mår mkt bättre idag !


Ha en bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0