<3

Haft en riktigt skönt dag idag ..
Älskling kom å hämtade mig efter att jag lämnat Elif på dagis . Så ja följde med honom på jobbet ... snurrat runt inne i dom finare delarna av stan .. tittat runt fått prata massa och bara vara vi två .
(vilka jävla pengar folk lägger på lägenheter)
Åkte vid dom "nybyggda" lägenheterna som ligger på Essingen .
Dom har en egen fucking jävla solbrygga inne på sin gård !!!! dom som bor på nb har uteplats direkt mot vattnet .
så jävla avis men hade ja haft samma pengar hade ja nog oxå försökt mig på något liknande !


Snart ska ja ta mig å hämta Elif . Sen möta upp älskling igen . Vi måste ut å hitta andra vinterskor till Elif . Hon har haft ett par skitbra som hon blir kall om fötterna av nu , dom kavaten vi fick ärva är heeeeelt jävla dåliga ! bra kvalitet men inget för barn som fortfarande kryper , klättrar osv . Hon behöver skor som sitter fast !!!

bla blabla..

Mysigt har det vart iaf . Förhoppningsvis så slutar kvällen bra oxå  - utan massa trots å bråk .

(stor om magen e jag oxå) hur fet ska man behöva bli egentligen hahah ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0