v20 ..

Egentligen är det här förra veckans mage ! .
Under v 20 ..

varje torsdag Går vi in i en ny vecka .
Så igår gick vi in i v 21 .
( 7 veckor till sen föddes Elif)

Har iaf satt ett första delmål på att lyckas gå en dag extra så ja hinner gå in i v 29 .
ALLA extra timmar , dagar , minuter barnet är kvar inne i magen då du har en större risk för prematur förlossning är bara ett plus för barnet .
Dom 3 extra dagar ja lyckades ha kvar mitt lilla hjärta i magen gjorde mkt .
Jag tror att mkt pga det behövde hon aldrig extra syrgas , extra massa mediciner .. hjärnblödningar å allt annat som tillhör.
Vi fick så mkt mediciner å "droger" för att försöka skynda på Elifs utveckling och stoppa mig så hon hann nog få i sig det mesta och kom ut som ett litet monster FULLT av energi och massa livsglädje !







Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh va kul att du hittade min blogg. Tänk att vi är beräknade samtidigt, va roligt att kunna följas åt.

Läste att din dotter heter Elif. Är du eller din man turk?



Ska läsa lite i din blogg nu =)



Kram!

2010-12-10 @ 21:34:52
URL: http://kliingan.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja men då så :) då kommer hon älska sin lilla syster ;)!! ...

Hoppas på det bästa för dig!!



aa det är jobbigt, trots att jag fixade till det på privat klinik och hade det riktig BRA. Men ändå allt man går genom är inte kul :( ...

Har fortfarande stygn kvar osv men det blir bra!!



önskar dig riktig bra helg kram

2010-12-10 @ 22:14:15
URL: http://sarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0