Natt inlägg

Haha elif ligger i sin säng brevid och pruttar som en vuxen man . Trevlig tjej . - körde en dag på söder med mamma . Kollat i lite mamma affärer och barn affärer . ÄNTLIGEN har jag bestämt för vilken vagn jag ska ha . Nu är de bara färgen kvar att bestämma . Samt lite med tillhörande bilstol . Beställer eller köper till efter nyår . :-D - i morgon är de ny vecka vilket innebär att jag gått halva tiden nu ! 9 veckor till satsar vi på och sen är första delmålet avklarat . Vill ju gå hela tiden ut men som tidigast v 35 så är jag nöjd.slippa sjukhus och neo och allt . Massa osammanhängande men mobil bloggar . Blir så då . Nu sov kramas med mannen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0